loading...

مهاجرت آسان

بازدید : 28

🔹 آموزش پزشکی عمومی در دانمارک بعد از اتمام آموزش متوسطه شروع می شود. تمام برنامه های کارشناسی تحصیل در دانمارک به زبان دانمارکی تدریس می شود. دانشکده بهداشت و علوم پزشکی #دانشگاه_کپنهاگ در دانمارک چندین برنامه های برای اعطای مدرک لیسانس پزشکی را ارائه می دهد. آموزش پزشکی عمومی در دانمارک متشکل از مقاطع کارشناسی در پزشکی و کارشناسی ارشد در پزشکی است. طول این دوره ها در دانمارک عبارتند از :

 

 

🔹 برنامه کارشناسی 3 سال

 

🔹 برنامه کارشناسی ارشد 3 سال برای دریافت مدرک CAND عنوان. MED [MD]

 

🔹 برنامه دکترا سه سال اختیاری

 

 

 

♦️ ⁣شهریه دانشگاه های دانمارک

 

 

🔹 آموزش عالی در دانمارک برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد از اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و برای دانش آموزان شرکت کننده در یک برنامه مبادله در دانمارک #رایگان است. البته، استثناتی برای تحصیل وجود دارد، اما بسیاری از برنامه ها رایگان هستند.

 

🔹 البته شما تحت یکی از موارد زیر شهریه را پرداخت می کنید اگر :

 

 

🔹 اجازه #اقامت_دائم نداشته باشیداجازه اقامت موقت داشته باشید که دائما بایستی به روز رسانی گردد.پدر و مادر از کشوری غیر اتحادیه اروپا و  منطقه اقتصادی اروپا باشند در حالی که اکنون در حال حاضر در دانمارک کار می کنند.

 

 

🔹 برای همه دانش آموزان خارج از منطقه #اتحادیه_اروپا، شهریه سالانه از 6000 EUR در سال شروع می شود. شهریه به رشته و دانشگاه انتخابی دوره بستگی دارد، اما شهریه متوسط مبلغی به حدود 12000 – 15000 EUR / سال می باشد. برخی از دوره های بسیار تخصصی ممکن است بیش از 35،000 EUR در سال برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا هزینه داشته باشد.

 

🎖گروه آتیه آفرینان ایرانیان

✅بزرگترین گروه مهاجرت و اعزام دانشجو به خارج از کشور

🎓دارای هفت مجوز رسمی از وزارت علوم

📜دارای مجوز رسمی از وزارت کار

☎️شماره تماس 02172207

👨‍🎓👩‍🎓 @applyabroadnow

👨‍🎓👩‍🎓 @internationalcollege

سید ابوالحسن عاشقی دوشنبه 12 اسفند 1398 زمان : 23:44 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری