loading...

مهاجرت آسان

بازدید : 57

 

 

Alternance Travail🛠-Études📚 (ATE):

 

 ✍️يك روش آموزشی بر مبنای كار - تحصيل ميباشد كه با نيازهای بازار كار سازگاری داشته و به نوعی مشاركت مراكز آموزشی با بازار كار (شركت و سازمان ها) محسوب ميگردد.البته دوره های مختلفی در كالج ها تحت عنوان ATE معرفی ميشوند كه هيچ كدام مانند اين  روش ATE،جامع و كاربردی نميباشند! 

به زبان ساده تر، در اين روش طول دوره به دو قسمت مساوی بين مراكز آموزشی و شركت هايی كه در برنامه فوق با اين مراكز همكاری دارند تقسيم خواهد شد. بعنوان مثال اگر در دوره ای ١٤ ماهه ثبت نام كنيد، ٧ ماه آن در مركز آموزشی و ٧ ماه ديگر در يك شرکت مشاركت كننده در طرح فوق بعنوان نيروی كار سپری خواهد شد.(بصورت يكماه در ميان)

 

🖌توضیح دوره :

 

پس از ثبت نام در دوره ی مورد نظر، معمولا هفته اول به نوشتن رزومه و اصلاح آن و نهايتا تمرين و شبيه سازی مصاحبه توسط اساتيد مرکز سپری خواهد شد.

بعد از آماده كردن دانشجويان براي مصاحبه ، از نماينده هر شركت دعوت بعمل آمده تا در روزی مشخص جهت مصاحبه با دانشجويان حضور بعمل آورند.

دانشجويان بايد با نماينده تمام شركت ها در آن روز مصاحبه انجام دهند ( با هر نماينده بين ٥ تا ١٠ دقيقه) . در اين مصاحبه ها كارفرمايان و دانشجويان برگه ی اولويت بندی داشته و اولويت های خود را شماره گذاری ميكنند و در انتهای مصاحبه ها، دانشجويان با اين اولويت بندی های دو طرفه گزينش ميشوند.

بعد از اين تقسيم بندی، دانشجويان يك ماه اول خود را در مركز آموزشی سپری خواهند كرد و با اصول اوليه رشته تحصيلی خود، ايمنی و قوانين كار و دروس تئوری و عملی آشنا خواهند شد.

بعد از سپری كردن ماه اول در مركز آموزشی، حال نوبت به شركت خواهد بود و دانشجويان ماه دوم را در شركت گزينش كننده سپری خواهند كرد و اين تناوب (یکماه در مرکز آموزشی و یکماه در شرکت) تا پايان دوره ادامه خواهد داشت. 

📌اما مهمترين و به نوعي جذاب ترين بخش اين برنامه، دريافت حقوق💰 در حين سپری کردن دوره است! اين حقوق توسط شركت ها و با ارائه فيش حقوقی و با كسورات قانونی (ماليات و بيمه) پرداخت خواهد شد و مبلغ دريافتی بسته به طول دوره و رشته متغير میباشد، بعنوان مثال برای دوره ی ١٤ ماهه تكنيك های ماشينكاری ( ماشين افزار) اين مبلغ ١٥ هزار دلار (ماهيانه حدودا هزار دلار) خواهد بود.

 

🖌مزايای این دوره ها : 

 

📌تحصيل همراه با كسب سابقه كار حرفه ای 

📌رايگان بودن دوره ها!

📌دريافت حقوق بدون بازگشت ( در انتهای دوره شما هيچ گونه بدهی تحت عنوان وام يا بورس به دولت نخواهيد داشت)

📌استخدام تقريبن تضمين شده در پايان دوره 

📌مشاركت شركت های بسيار معتبر در اين دوره ها

📌كسب تجربه در محيط كاری بدون استرس و فشار ( شركت‌ها بروی دانشجويان نگرش نيروی كار حرفه‌ای نداشته و آموزش‌های لازم در حين كار در فرصت مناسب ارائه می‌گردد) 

سید ابوالحسن عاشقی سه شنبه 13 اسفند 1398 زمان : 0:07 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

اطلاعات کاربری